maanantai 30. huhtikuuta 2012

Kiusantekoa?

Tänään eräs tätä blogia lukeva henkilö esitti blogiini viitaten mm.seuraavia väitteitä minua ja miestäni kohtaan:

1) Meillä ei ole mitään elämää. Perustelu: Olen esim. kirjoittanut blogissani WC:n pesemisestä.

2) Mieheni on säälittävä, koska minä olen joutunut hänen puolestaan soittamaan hänen koululleen, jotta hän saa jatkoa opinto-oikeudelleen, koska ei ole saanut opintonäytetyötään valmiiksi.

3) Mieheni on homo.

Vastaan nyt näihin väitteisiin, jos vaikka joku muukin lukija on tällaisia tulkintoja blogini perusteella tehnyt.

1) En nyt päässyt kysymään, mitä postausta henkilö tässä tarkoittaa. En muista tehneeni koko postausta wc:n pesusta, mutta jossain yhteydessä olen saattanut mainita pesseeni wc:n. Siivoaminen, vaikka ei mielipuuhiani olekaan, on olennainen osa perheenäidin elämää ja koska tämä blogi kertoo elämästä yleisesti, olen kirjoittanut joskus niinkin tylsästä aiheesta kuin siivous. Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jos jonkun blogissa on mielestäni tylsää sisältöä, voin onneksi siirtyä lukemaan mielenkiintoisempia blogeja. Jos itse on vaikkapa perheetön, yli nelikymppinen sinkku, joka ei koskaan ole elänyt parisuhteessa miehen kanssa, voi olla vaikea innostua minun blogistani. Se on täysin ymmärrettävää, koska elämämme ovat silloin hyvin erilaisia. On mielestäni kuitenkin loukkaavaa ja perusteetonta väittää, että minulla ei ole mitään elämää.

2) En ole ikinä soittanut yhtä ainutta puhelua mieheni opintoja koskien. En myöskään löydä blogistani mainintoja mieheni opinnoista. Joskus taisin kirjoittaa, että yritän antaa hänelle enemmän aikaa opinnäytetyön kirjoittamiseen. Kenties tämä väite liittyy tähän? Olen todella pahoillani, jos olen antanut sellaisen kuvan, että mieheni on jollain tavalla säälittävä. En tosiaankaan ole sitä tarkoittanut, enkä itse koe asian olevan näin. Hän on alle 30-vuotiaana kolmen lapsen isä, mikä on jo itsessään hieno asia. Lisäksi hän on työssään ahkera ja osaava. Lisäksi hän on hyvä puoliso, keskustelutaitoinen ja avulias. Säälittäväksi kutsuisin esim. sellaista miestä, joka hakkaa vaimoaan 40 vuoden avioliiton ajan; ahdistaa tämän elämässään täysin nurkkaan ja kun vaimo vuosikymmenten jälkeen vihdoin pakenee, mies kiistää kaiken ja vaikeuttaa avioeron voimaan astumista ja omaisuuden jakoa kaikin tavoin, syyttäen siinä sivussa vaimoaan hulluksi, joka on nähnyt hallusinaatioita pahoinpitelyistä 40 vuoden ajan.

3) Mieheni ja minä olemme olleet naimisissa 9 vuotta. Meillä on kolme lasta. Homolle löytyy selitys Wikipediasta, jos se on jollekin epäselvä.

8 kommenttia:

  1. Kummallisia väitteitä. En tunnista niistä blogiasi tai teidän perhettä ylipäätään.

    VastaaPoista
  2. No olipas väitteitä! Veikkaan, että ei kehdannut edes omalla nimellä noita esittää.

    Kaikenlaista kansaa täältä netistä löytyy, mutta ei kannata piitata. :)

    VastaaPoista
  3. On kyllä jännä ilmiö se, että joku tietää paremmin sun asiat kuin itse tietääkään....Sulla on selvästi joku perskärpänen kimpussa.

    VastaaPoista
  4. En olisi ikinä uskonut, että sinulle tulisi kukaan tekemään tällä tavalla kiusaa. En keksi yhtä ainutta negatiivista asiaa blogistasi tai elämästäsi, josta saisi repäistyä noin alhaisia juttuja.
    Haleja!

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommenteista... Ihan omalla nimellään tämä henkilö esiintyy ja jopa netin ulkopuolella. Stalkkereita on moneen junaan. Ja totta tosiaan on tuo, että välillä tuntuu, että joku muu tietää mun asiat aina paremmin kuin minä itte.

    VastaaPoista
  6. Onhan tuo nyt melkoisen härskiä!! Onkohan se tässäkin tapuksessa niin, että kuvitellaan että hyökkäys on paras puolustus. Jos ei ole puhtaat jauhot itsellä pussissa niin täytyyhän ne naapurinkin jauhot olla homeessa!!
    Helpoimmalla varmaan pääsee kun jättää nuo jutut ihan omaan arvoonsa(arvottomuuteensa). Ja Lotriinalaiset muistakaa. Silloin kun on puhtaat jauhot pussissa ei tarvitse välittää vaikka naapurin jauhot olisivatkin homeessa!! Eihän teidän tarvi sitä homeista jauhoa käyttää oman leipänne leivontaan. Varmaan ymmärrät kielikuvat!!

    VastaaPoista

Kiitos! Kommentit näytetään hyväksynnän jälkeen.